Grand Hotel Karel V

Opent zijn deuren weer vanaf 1 juni!

Beste gast,

Tot ons genoegen zijn wij per 2 juni weer geopend voor overnachtingen, lunch, diner en vergaderingen. Omdat de veiligheid en gezondheid van u als gast en ook onze medewerkers voorop staan, volgen wij de richtlijnen die opgesteld zijn door RIVM en de overheid. We vinden het belangrijk om u goed te informeren over de maatregelen die wij hebben genomen om de risico’s op besmetting en verspreiding van het Coronavirus te voorkomen.

Lees hieronder meer over de exacte details.

Voor vragen kunt u contact opnemen met +31 (0)30 233 75 55.

Hartelijke groet,

Team Grand Hotel Karel V

TERRAS

Op maandag 1 juni verwelkomen wij u graag op ons Bistro-terras om te genieten van het eerste drankje buiten de deur van dit seizoen. We zijn geopend voor een borrel van 12:00 uur tot 23:00 uur. Reserveren kan ter plekke bij onze ingang aan de Springweg. Ook het hotel is vanaf 1 juni weer geopend. De Bistro en het Restaurant blijven die dag nog gesloten voor lunch en diner.

RESTAURANT

Vanaf 2 juni is onze Bistro op reservering geopend voor lunch, diner en Afternoon Tea. Op ons Bistro-terras kunt u daarnaast ook terecht voor de borrel. Ons Restaurant is op reservering geopend voor het diner. Informatie over het huren van zalen is op aanvraag, ons team denkt graag met u mee in de mogelijkheden.

Meer informatie

Hou onze website en deze pagina in de gaten voor meer informatie. Voor vragen kunt u contact opnemen met +31 (0)30 233 75 55.

Wellness

Open: van 06.00 uur tot 23.00 uur

Een verfrissend wellness-avontuur. Dompel onder in de elementen en hervind uw balans. De sauna verhoogt de weerstand en herstelt de harmonie in het lichaam. Ontspan daarna in het stoombad, het solarium of het verkwikkende jet-stream bad. In onze wellness is badkleding verplicht.

Puur

By Kristel

Bekijk behandelingen | Reserveren

Neem een kleine pauze van het dagelijks leven. Iedere massage en elke druppel weldadige olie doen het lichaam herleven. Schoonheidsspecialiste Kristel van Oostenbruggen verwelkomt u in de zevende hemel met heerlijke behandelingen.

RESERVEER EEN BEHANDELING

Aandacht voor lichaam en geest. Verfris en verstevig de huid met een van de diepwerkende gezichtsbehandelingen, manicures of lichaamspakkingen. Vergeet daarna al uw zorgen tijdens een van de heerlijke massages.

Maandag: gesloten
Dinsdag: 13.00 – 21.00 uur
Woensdag: 09.00 – 17.30 uur
Donderdag: 09.00 – 17.30 uur
Vrijdag: 09.00 – 17.30 uur
Zaterdag: 09.00 – 17.00 uur
Zondag: 13.30 – 19.00 uur op afspraak voor massages

Annuleringsbeleid: als u niet in de mogelijkheid bent om op uw afspraak te komen, vragen we u dit 48 uur van te voren aan te geven. Voor reserveringen die geannuleerd worden in minder dan 48 uur van te voren, wordt 50% van de totale boeking alsnog in rekening gebracht. Voor reserveringen die binnen 24 uur van te voren geannuleerd worden, geldt dat 100% van de totale boeking in rekening wordt gebracht. Wanneer u te laat bent op uw afspraak, wordt de geplande eindtijd van de behandeling aangehouden.

Veel gestelde vragen COVID-19

Algemeen

Hoe houden jullie de 1,5 meter norm in acht?

Door middel van duidelijk aangegeven routing in alle publieke ruimtes en aangepaste opstellingen in onze restaurants en zalen.

Zijn er desinfectiemiddelen aanwezig?

In de algemene ruimtes en de zalen zijn voldoende desinfectiemiddelen aanwezig.

Hoe zien jullie toe dat er niet teveel mensen zijn?

Bij iedere ingang staat een portier die onze gasten welkom heet en de gezondheidsvragen stelt. Alleen gasten met een reservering mogen binnenkomen, zodat wij altijd weten hoeveel gasten er aanwezig zijn.

Is er een garderobe aanwezig?

Wij kunnen uw jas niet meer van u aannemen, deze mag u zelf ophangen aan de daarvoor bestemde kapstokken. Onze medewerkers zullen deze aanwijzen.

Kan ik nog gebruik maken van het toilet?

Afhankelijk van waar u moet zijn, krijgt u een toiletgroep aangewezen.

Hoe weet ik tijdens mijn bezoek welke maatregelen jullie nemen?

Wij zorgen dat alle maatregelen die wij nemen duidelijk zichtbaar zijn en daarnaast lopen er voldoende medewerkers om uw vragen te beantwoorden en u verder te informeren.

Kan ik nog steeds mijn auto bij jullie parkeren en een uitrijkaart krijgen?

Ja, u kunt nog steeds onder dezelfde voorwaarden uw auto bij ons parkeren. Wij zullen u aan het einde van uw verblijf voorzien van een uitrijkaart.

Kamers & Faciliteiten

Hoe verloopt inchecken?

In principe verloopt inchecken zoals u van ons gewend bent. Om verspreiding van het Coronavirus te voorkomen, staan bij de receptie plexiglas schermen. Ook wordt de receptie regelmatig schoongemaakt.

Hoe verloopt het schoon houden van de kamers tijdens mijn verblijf?

Uw kamer wordt alleen schoongemaakt als u niet aanwezig bent. Indien u de hele dag binnen de muren van Karel V blijft, kunt u in overleg met de receptie aangeven hoe laat u wilt dat uw kamer schoongemaakt wordt. Dit kan tussen 09:00 en 14:00 uur.

Hoe wordt het ontbijt verzorgd?

Vanwege hygiënemaatregelen bieden wij enkel een à la carte ontbijt aan in plaats van een ontbijtbuffet. U kunt via de receptie een tafel reserveren in het restaurant of kiezen voor roomservice of een take-away ontbijt. Uw bestelling hiervoor kunt u doorgeven via de ontbijtkaart die op de kamer ligt.

Brengen de portiers de koffers nog naar de kamer?

Onze portiers zullen u vragen of het gewenst is om uw bagage naar de kamer te brengen en zij zullen dit doen met een trolley.

Zijn alle faciliteiten in het hotel open?

Onze fitness- en wellnessfaciliteiten zijn in ieder geval tot 1 september gesloten. Onze schoonheidssalon Puur is geopend op afspraak.

Is roomservice beschikbaar?

Ja, u kunt de hele dag gerechten en drankjes van de kaart bestellen. Het roomservice-menu kunt u vinden op de televisie in uw hotelkamer.

Kan ik terecht in de hotelbar voor een drankje?

De hotelbar blijft beschikbaar voor hotelgasten die een hapje en/of drankje willen nuttigen van de kleine kaart. Ook voor de bar is reserveren noodzakelijk, dit kan ter plekke. Uiteraard zijn ook hier maatregelen genomen om voldoende afstand te kunnen bewaren.

Events

Welke zaalopstellingen zijn er mogelijk?

Al onze zalen zijn aangepast aan de 1,5 metersamenleving. Ons team denkt graag met u mee in de mogelijkheden en welke zaal en opstelling hiervoor geschikt zijn.

Is het nog mogelijk om gebruik te maken van lunch en/of diner?

Lunch en diner zijn zeker mogelijk. Vanwege hygiënemaatregelen serveren wij lunchpakketten in plaats van een buffetlunch. De mogelijkheden voor lunch en diner worden vooraf met u besproken door ons team.

Kunnen wij ons tijdens pauzes nog vrij bewegen door het pand?

Pauzes buiten de zaal zijn mogelijk in tijdsblokken. Op de dag van de bijeenkomst worden de mogelijkheden met u besproken.

Restaurant & Bistro & Terras

Hoe wordt er voldoende afstand gehouden tijdens het diner tussen personeel en gast?

Uitserveren van dranken en gerechten gebeurt door middel van speciale plateaus en karretjes.

Hoe kunnen gasten voldoende afstand houden?

De opstellingen in onze Bistro en Restaurant zijn aangepast aan de 1,5 meterregel. Ook de stoelen aan de tafels zijn uit elkaar gezet. In iedere ruimte is één ingang en één uitgang, tenzij de doorgang genoeg ruimte biedt om tweerichtingsverkeer mogelijk te maken.

Secret Deal

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief via onderstaande veld en ontvang exclusief uw Secret Deal van 5% korting, direct via e-mail!
(op basis van beschikbaarheid)

X