Zie jij jezelf werken in een monumentaal, vijfsterren hotel met een Michelinster Restaurant in het historisch centrum van Utrecht? Lees dan snel verder!
Je hebt MBO denk/kennis niveau.
Je hebt enige ervaring als magazijnmedewerker.
Affiniteit met de Horeca is een pré.
Je bent zorgvuldig, accuraat en houdt van opgeruimde en schone magazijnen en werkruimten (hygiëne).
Je bent servicegericht naar je collega’s, maar kunt tegelijkertijd handhaven op netheid en correct magazijngebruik en verbruik.
Je bent een teamspeler en hebt een flexibele houding.
Je ben accuraat bij het verwerken, controleren en inbrengen van administratieve gegevens, zoals pakbonnen en facturen.
Je kunt als gebruiker met geautomatiseerde systemen omgaan.
Je hebt kennis van begrippen zoals bruto omzet, btw en netto omzet/kosten.
In principe werk je van maandag t/m vrijdag, in de ochtenden. Heel sporadisch kan je hulp nodig zijn op een weekend dag.
Je controleert in de ochtend op netheid in de gehele kelderverdieping c.q. leveranciersingang en magazijn.
Je controleert de binnengekomen en binnenkomende goederen conform de instructies, en a.d.h.v. beschikbare documenten (pakbonnen), en legt eventuele fouten of onvolkomenheden vast en communiceert die naar je leidinggevende.
Je draagt zorg voor tijdige en correcte uitlevering van de interne bestellingen naar de desbetreffende afdelingen.
Je checkt controleert en houdt bij de vastgestelde minimum voorraad in het magazijn voor standaard producten.
Je draagt zorg dat pakbonnen van geleverde producten tijdig en juist verwerkt worden in het systeem Materials Control.
Je verwerkt de bijbehorende facturen in het systeem (Materials Control).
Je hebt in opdracht van je leidinggevende contact met leveranciers omtrent bestellingen en back orders.
Je assisteert de inkoper-magazijnbeheerder bij maandeinde werkzaamheden, zoals o.a. voorraadtellingen en andere administratief nodige handelingen.
Je legt verantwoording af aan de Inkoper-Magazijnbeheerder.
Een passend salaris voor een parttime dienstverband, afhankelijk van je ervaring. Wij werken met de Horeca CAO. Dit is een functie uit groep III.
Een werkplek in een prachtig, monumentaal hotel.
De mogelijkheid om zelf te ervaren hoe het is om te overnachten bij Grand Hotel Karel V.
Speciale overnachtingstarieven voor jezelf, familie en vrienden (op aanvraag en beschikbaarheid).
Een collegiale omgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Een uitdagende functie bij een bedrijf waar eigen initiatief gewaardeerd wordt.
Korting op je ziektekostenverzekering bij Menzis, CZ of Zilveren Kruis.
Met korting overnachten bij een aangesloten Worldhotels hotel.
Grand Hotel Karel V is een vijfsterren hotel in centrum van Utrecht op ongeveer 10 minuten vanaf het Centraal Station. Een stand-alone hotel met 121 hotelkamers, 13 event zalen, Brasserie Goeie Louisa, Restaurant Karel 5 en een wellness– en fitness centre.
Wij staan voor open communicatie, een plezierige werksfeer, een veelbelovend product in een prachtig historisch pand en goede bereikbaarheid. Onze medewerkers de basis van ons succes. Achter en voor de schermen. Gericht op service en altijd gericht op kwaliteit! Met gemeenschappelijke waarden als betrokkenheid, respect en initiatief bestaat er een unieke sfeer om te werken en jezelf te ontwikkelen. Wij streven ernaar elke dag weer de verwachtingen van onze gasten te overtreffen.
SOLLICITEER NU
Herken jij jezelf in het bovengestelde profiel? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar Betty Piepot, Hoofd Personeelszaken (personeelszaken@karelv.nl). Uiteraard is zij ook beschikbaar voor het beantwoorden van je vragen.
Vul de gegevens in en je hoort zo spoedig mogelijk van ons.